Mire jók a Google Ads hirdetések?

Mire jók a Google Ads hirdetések?

Egy weboldalra rengeteg különböző módszerrel lehet látogatókat szerezni. A látogatószerzési módszerek egyik csoportosítási lehetősége, hogy ingyenes vagy fizetett megoldásról van-e szó. A fizetett megoldások közül a Google Ads hirdetések előkelő helyen szerepelnek a népszerűség szempontjából, nem véletlenül, ugyanis a Google keresőben lehet a Google Ads hirdetéseket megjeleníteni.

Az emberek többségének amikor szüksége van valamire, akkor beírja a Google-be, hogy mit keres, és a kiadott találatok között válogat. A természetes találatok felett lehet azonban hirdetéseket megjeleníteni, persze pénzért cserébe.

A Google Ads hirdetések úgy működnek, hogy olyan szavakat, kifejezéseket lehet megadni, melyekre szeretnénk, ha a hirdetések megjelennének. Ha ezeket beírja valaki, akkor megjelenthet rá az előre összeállított hirdetésünk. Fizetni akkor kell, ha valaki a mi hirdetésünkre kattint. Ez egy nagyon jó tulajdonsága a Google Ads hirdetéseknek, csak akkor fizetünk, ha ténylegesen látogatót szereztünk egy hirdetéssel. Egy kattintás ára több tényezőtől is függ, legfőképpen attól, hogy mekkora a verseny az adott területen, de számít a hirdetés és a saját weboldal minősége is.

A Google Ads hirdetések népszerűsége tehát több összetevőnek köszönhető. Segítségükkel a Google első oldalának tetejére lehet kerülni, egy jól összeállított hirdetésnél nincsenek félrekattintások, és fizetni is csak akkor kell, amikor valaki tényleg átkattint a honlapunkra.